Zajęcia

Nasze codzienne zajęcia

  • Program edukacyjno – wychowawczy w naszym przedszkolu jest realizowany zgodnie z wytycznymi z podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
  • Aby w pełni realizować proces dydaktyczno – wychowawczy z korzyścią dla rozwoju naszych wychowanków, korzystamy z programów edukacyjnych dopuszczonych i pozytywnie zaopiniowanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
  • W Przedszkolu realizujemy alternatywne metody edukacyjne w zależności od potrzeb edukacyjnych dzieci.

Dodatkowo w tym celu wykorzystujemy

  • elementy ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
  • elementy metody Marii Montessori
  • elementy pedagogiki zabawy „Klanza”
  • elementy metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz
  • elementy metody kinezjologii edukacyjnej
  • autorskie programy edukacyjno-wychowawcze opracowane przez nauczycieli przedszkola.

Dodatkowo w roku szkolnym 2012/2013 w Przedszkolu realizujemy projekty:

  • Zajęcia rozwijające „Podróż za dwa uśmiechy”
  • Zajęcia rozwijające i integrujące „Jestem małym Ekologiem” – realizowane w tygodniowym rozkładzie zajęć.

Projekty są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Społecznego.
 

W ofercie naszego przedszkola znajdziesz także:

  • zajęcia logopedyczne: grupowe i indywidualne
  • zajęcia artystyczne z elementami teatrzyku dziecięcego
  • elementy muzykoterapii
  • klubik małych artystów
  • improwizację taneczną
  • zajęcia umuzykalniające z rytmiką
  • warsztaty z psychologiem dla dzieci i rodziców
  • język angielski
  • religię dla chętnych
  • zajęcia na basenie – zabawy w wodzie dla 4-5 latków
  • zajęcia korekcyjno – kompensacyjne
  • W naszej pracy dydaktyczno-wychowawczej dużą wagę przywiązujemy do tego, aby zajęcia we wszystkich grupach rozwijały wyobraźnię, pomysłowość i kreatywność. Dzięki temu nasze przedszkolaki stają się bardziej samodzielne, zdobywają umiejętności radzenia sobie w najróżniejszych sytuacjach, wykazują własną inicjatywę.

    Pragniemy aby poprzez naukę i zabawę w akademii maluchy otworzyły się na otaczający świat, umiały dokonywać samodzielnych wyborów, rozwinęły sprawność i radość odkrywania tego co nowe i nieznane oraz zdobyły umiejętność samodzielnej nauki.